• POPIS
    Predaj výrazne ovplyvňuje ekonomickú stabilitu a prosperitu firmy a najväčšou mierou reprezentuje firmu na trhu. V rámci firmy spolupracuje prakticky so všetkými úsekmi a v menšej či väčšej miere ovplyvňuje ich činnosť. Reálne zostavenými sortimentnými plánmi, potvrdenými kúpnymi zmluvami poskytuje úseku nákupu možnosť plánovania dodávok materiálu. Objem objednávok prispieva k efektívnemu využívaniu kapacít atď. Schopnosť promptne reagovať na požiadavky trhu zabezpečuje systém pomocou činností v oblasti skladového hospodárstva / príjem, výdaj, presun, stavy zásob / a fakturácie / objednávky, dodacie listy, predfaktúry, faktúry /. Racionalizáciou procesov a realizáciou pružnej cenovej politiky na základe podkladov vždy aktuálnych plánovaných kalkulácií je možné vytvárať aktuálne cenníky. 
  • KRITÉRIÁ
    Schopnosť promptne a kvalitne reagovať  na požiadavky trhu.
    Pohotovosť, rýchlosť a presnosť informácií.
    Racionalizácia administratívnych procesov
    Realizácia pružnej cenovej politiky.
  • MOŽNOSTI
    Evidencia základných číselníkov /odberatelia, deraleri ... /.
    Evidencia a sledovanie odberateľských objednávok.
    Kúpne zmluvy.
    Tvorba plánu zákaziek.
    Skladové hospodárstvo.
    Ponukové cenníky sortimentu.
    Fakturácia.
    Automatizované vystavenie dodacích listov a faktúr z objednávok.
    Mesačná uzávierka predaja / podklady pre účtovníctvo /
    Prenos dát modemom..
                                                                                                
  Optimalizované pre Microsoft Internet Explorer 5.0 - 800 x  600